Вакансії для студентів і випускників станом на 30.01.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Помічник менеджера (лідогенератор) |
Онлайн мовна школа UKnow |
від 18 років; наявність телефону/інтернету; можливість працювати від 4х годин на день; базові знання роботи з таблицями exel. |
розміщувати оголошення у відкриті джерела; збір контактів та передача інформації про зацікавлених осіб менеджеру. продавати не потрібно; робити звіт по виконаній роботі. |
чесний дохід, ти впливаєш на свій заробіток; середня заробітня плата; робота онлайн: комфорт із будь-якої точки світу; повний робочий день ( або парт тайм ) робочі години узгоджуються; комфортна атмосфера: ми не про бюрократію, а про автоматизовані процеси й підтримку; розвиток: оплачуване стажування, навчання, адаптація та навіть знижки на наші курси. |
рекрутер Вікторія: +380939529495 (телеграм) |
Провідний економіст |
Укрпромінвест-Агро |
відповідальність; стресостійкість; уважність; економічний аналіз; ініціативність; скрупульозність; досвід роботи; основи економіки та менеджменту, організації виробництва, праці та управління, основи трудового законодавства; впевнений користувач 1с:предприятие 8.3,MC Office; користувач 1С; знання англійської мови. |
MS Office; 1С:підприємство; контроль виконання бюджету; планування та контроль виконання бюджетів; робота з базами данних; планування фінансово-господарської діяльності підприємства; аналіз виконання планових завдань. |
офіційне працевлаштування, соціальний пакет; медичне страхування; графік роботи: Пн-Пт з 08:00 до 17:00 (Сб, Нд — вихідні).
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник роздрібної мережі |
ФОП Бондар Ю.Д. |
аналітичне мислення; відповідальність; цілеспрямованість; уважність. |
аналіз магазинів — відповідно до цільової аудиторії та асортиментної політики; проводити аналіз продаж, виявляти неліквідні позиції та пропонувати заходи по стимулюванню продаж; ініціація та реалізація стратегій для підвищення рівня продажів. аналіз конкурентного середовища; аналіз основних показників ефективності продажів, виявлення причин відхилень, розробка та впровадження коригуючих заходів, оптимізація роботи існуючих напрямів продажу; аналіз продажів і асортименту в магазинах; аналіз асортименту на магазинах та ініціювання акцій і знижок спрямованих на стимулювання продажів; участь в адаптації нових співробітників; контроль продавців на магазинах — зовнішнього відділу та відповідності стандартам компанії; розробка мотивацій для продавців та її впровадження; співпраця з відділом закупок, маркетингом, hr-відділом; співпраця з таємним покупцем та відділом по навчанню персоналу. |
можливість реалізації своїх ідей та планів; стабільний графік роботи — 09:00−18:00 з Пн-Пт; якісна продукція, яку хочеться продавати; гідна заробітна плата; комфортна робота пліч-о-пліч з прогресивною та цілеспрямованою командою; високий рівень довіри клієнтів до компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець по роботі з клієнтами |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою; базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевненість у користуванні ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу, рієлтор |
АН Прометей |
відповідальність; комунікабельність; здатність до навчання; активність; активна життєва позиція; бажання вчитися і розвиватися; навички користування ПК; вік від 20 років; вища освіта. |
ведення CRM; ведення переговорів; робота з клієнтами; робота в команді; робота згідно правил компанії; консультація клієнтів з питань нерухомості; перегляди та покази об'єктів нерухомості; створення оголошень та просування їх у соц. мережах; робота з CRM системами; відповідь на дзвінки за оголошеннями; ведення переговорів з покупцями та власниками об'єктів нерухомості; супровід клієнта до закриття угоди. |
комфортний офіс, у якому завжди є гарячий чай та запашна кава з печивом; гнучкий робочий графік; безкоштовне навчання; підтримка та супровід під час навчання; доступ до клієнтської бази; корпоративні заходи (святкові вечірки, різні види відпочинку, team building, додаткове навчання). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з розвитку ІТ-школи |
Robocode |
відповідальність; організованість; толерантність; ініціативність; екологічність відносин у компанії; лідерство; самостійність; системність; проактивність; клієнтоорієнтованість. |
управління командою; організація процесів роботи школи; контроль фінансової діяльності та матеріального забезпечення локації; супровід клієнтів та підвищення лояльності; реалізація цілей та планів компанії; проведення маркетингових заходів для розвитку локації. |
графік роботи: Сб, Нд з 10:00 до 20:00 на локації; у Пн та Пт— робота віддалена, в Чт на локації з 15:00 до 19:30 та 2 дні вихідні Вт, Ср) ; надаємо всі необхідні матеріали для надання якісного сервісу; регулярна прокачка hard та soft skills; корпоративна форма; поетапна адаптація та сапорт; можливість офіційного працевлаштування; унікальна команда робокотиків; подарунки до дня народження; спільні корпоративи та цікаві конкурси; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Заступник начальника клієнтської підтримки |
НАСК, ПАТ Оранта |
комунікабельність; відповідальність; уважність; вища освіта; досвід роботи в страховій компанії(буде перевагою) ; порядність. |
надавати консультації з питань врегулювання збитків зацікавленим особам; надавати допомогу клієнтам по заповненню документів про настання страхових подій; здійснювання збору первинних та додаткових документів про настання страхових подій; внесення даний до інформаційних ресурсів компанії; організовування та проведження огляду пошкодженого майна. |
комфортне робоче місце ; робота у стабільній надійній компанії, у дружньому професійному колективі; офіційне працевлаштування; п’ятиденний робочий тиждень в офісі; своєчасна та стабільна заробітна плата; заробітна плата узгоджується за результатами співбесіди. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар з приготування піци (с. Вінницьки Хутори) |
THRASH! ТРАШ! |
комунікабельність; відповідальність; активність; уважність.
|
випікання піци; викладення готової продукції на вітрину; дотримання санітарно-гігієнічних норм праці. |
офіційна заробітна плата, без затримок; навчання з «0», ми не вимагаємо досвід роботи; зручний графік роботи; робота поруч із домом; працевлаштування згідно законодавства з першого робочого дня; оплачувані лікарняні, відпустки; стрімкий кар'єрний розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Міська дитячо-юнацька спортивна школа №3 (Вінниця) |
вища освіта з бухгалтерського обліку або фінансів; досвід роботи від 1 років на аналогічній посаді; знання законодавства з питань бухгалтерського обліку та оподаткування; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; відповідальність, уважність, організованість. |
ведення бухгалтерського обліку та звітності згідно з чинним законодавством; контроль за фінансово-господарською діяльністю установи; підготовка податкової звітності та інших фінансових документів; взаємодія з контролюючими органами та банками. |
конкурентна заробітна плата; цікаві професійні завдання та можливість кар'єрного зростання; дружній колектив та комфортні умови праці. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний менеджер з продажу послуг фінансового лізингу |
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) |
активність; позитивне мислення; вища освіта; досвід роботи в лізингових компаніях або з юридичними клієнтами; позитивний досвід проведення переговорів.
|
робота з клієнтами; продаж; залучення нових клієнтів; складання комерційних пропозицій; продаж фінансових послуг; побудова відділу продажу; організація продажу лізингових продуктів; активне залучення нових клієнтів, проведення зустрічей з дилерами, агентами та клієнтами; підготовка комерційних пропозицій та консультації щодо лізингових продуктів; формування документів для відвідуваних клієнтів та підготовка проектів для подальшої роботи; узгодження умов договору лізингу з клієнтом та організації підписання. |
один з найкращих працедавців україни; комфортне робоче місце; професійна та дружня команда; можливість участі в крос-функціональних проектах; гідна винагорода; постійний розвиток компетенцій та можливості професійного зростання; медичне страхування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Продавець-касир, оператор АЗК |
OKKO |
активність; грамотна усна та письмова мова; бажано досвід роботи в продажах, роздрібній торгівлі або сфері обслуговування; комунікабельність; уміння планувати; цілеспрямованість; не конфліктність; ефективна комунікація. |
проведення касових операцій; продаж; роздрібна торгівля; консультувати клієнтів щодо асортименту азк; активно продавати пальне, товари кафе та магазину; розраховувати клієнтів на касі; готувати продукцію кафе за стандартами мережі. |
офіційно і швидко приймаємо на роботу з першого дня; не затримуємо зарплату; оплачуємо відпустку (24 дні в рік) та лікарняний; забезпечуємо безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримуємо та допомагаємо один одному, адже ОККО — це велика і дружня команда; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
Мільйон Квітів |
стресостійкість; продаж; досвід роботи в онлайн-комунікаціях; розуміння етапів продажу/консультації.
|
користувач 1С; ведення CRM; ведення соціальних мереж; прийом та обробка замовлень; прийом вхідних дзвінків; обробка та контроль вхідного трафіку (дзвінки, меседжери, соціальні мережі); повний цикл оформлення та ведення замовлення; робота із замовленнями в 1С та СРМ. |
прозора системи оплати: % від продажів + бонусна система; робота в затишному офісі; можливість кар'єрного зростання; вибір з графіком 08:00 — 21:00 (2/2, 3/3); офіційне працевлаштування. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Сustomer Support Specialist |
BillTech |
рівень English — B2-С1 (обов'язкове проходження тесту); можливість працювати в денні та нічні зміни (обов'язково); вміння працювати з Google Docs; аналітичний склад розуму, інтерес до криптовалюти; комунікативні навички та почуття гумору; стресостійкість; бажання навчатись і розвиватись у сфері digital; відкритість; відповідальність; конструктивність; командна робота. |
підтримувати клієнтів в чаті, комунікувати з ними англійською мовою (письмово); навчати нових користувачів і допомагати їм пізнавати проєкт; максимально швидко і якісно надавати відповідь користувачам; збирати фідбек від користувачів по продукту та передавати їх команді; крос комунікація з іншими відділами для вирішення проблем різного характеру. |
20 робочих днів відпустки; компенсація медичних послуг, річний check up, корпоративний лікар; компенсація навчання (BillTech Academy, курси, тренінги, вебінари тощо) спортивна компенсація; компенсація обідів; заняття з англ. мови; річний Performance Review; Team buildings та івенти; подарунки на річниці, свята та день народження; графік позмінний - 4/2 або 2/2; присутні ранкові, денні та нічні зміни по 8 годин: 07:00−15:00, 15:00−23:00, 23:00−07:00 (в середньому 18 робочих, 12 вихідних днів на місяць); надаємо техніку Apple для роботи; стажування 3 тижні; гібридний формат роботи (обираєш офіс або ремоут після випробувального терміну); |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Content manager (Spanish) |
BillTech |
Досвід від 2 років на позиції Content Manager або аналогічній ролі; рівень іспанської мови - fluently, рівень англійської мови - B1-B2; досвід у створенні текстового контенту; робота з контент-планом; досвід у наданні правок та роботі з командою копірайтерів; навички комунікації, уміння знаходити компроміс; адаптивність; вміння швидко навчатись; креативність; досвід роботи з криптовалютними продуктами (бажано); знання індустрії iGaming та її специфіки (буде перевагою); відкритість; відповідальність; конструктивність; командна робота. |
створення якісного контенту іспанською за потреби: соцмережі, листи, нотифікації, UI & UX тощо; редагування контенту іспанською; переклад контенту на іспанську самостійно та з допомогою перекладачів; координація роботи копірайтерів для написання контенту; модерація та публікація контенту на сайті; перевірка контенту для соцмереж; написання ТЗ для дизайнерів та на контент команду; крос-комунікація з SMM-менеджерами, продакт менеджерами, дизайнерами; аналіз ефективності контенту. |
20 робочих днів відпустки оплачуванні лікарняні; компенсація медичних послуг, річний check up, корпоративний лікар; компенсація навчання (BillTech Academy, курси, тренінги, вебінари тощо) спортивна компенсація; компенсація обідів; заняття з англ. мови; річний Performance Review; Team buildings та івенти; подарунки на річниці, свята та день народження; графік роботи 09:00-18:00 / 10:00-19:00 (8-годинний робочий день + 1 год обіду); надаємо техніку Apple для роботи; віддалений формат роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Сталекс |
досвід роботи на подібній посаді від 2-х років; вільне володіння системами електронного документообігу (Вчасно, Един, Медок); впевнений рівень використання Excel, Word; навички роботи з великими обсягами даних, створення звітів, аналіз інформації; досвід ведення ділового листування та комунікації з клієнтами; буде перевагою: досвід роботи з CRM-системами та знання основ маркетингових інструментів. |
MS Word; MS Excel; Ведення CRM; Медок; контроль документообігу; уміння аналізувати; аналіз даних; ділове листування; ведення звітності; робота з великим обсягом інформації; прийом та обробка замовлень; прийом вхідних дзвінків; прийом та обробка вхідних замовлень клієнтів, контроль виконання повного циклу — від замовлення до доставки; забезпечення повного циклу документообігу, включаючи акти звірки, специфікації та інші фінансові документи; контроль взаєморозрахунків із клієнтами, перевірка коректності нарахування маркетингових бонусів та звітів за результатами промо-акцій; формування та оновлення специфікацій, асортиментних матриць для ключових клієнтів; підготовка звітності за запитом керівника; участь у плануванні та контролі виконання маркетингових заходів; підтримка актуальності даних клієнтів в CRM-системах, оновлення контактної інформації та умов співпраці. |
робота в офісі, або можливість працювати віддалено; графік роботи: з Понеділка по П'ятницю, з 09:00 до 18:00; конкурентна заробітна плата з можливістю отримання бонусів за результати роботи; офіційне працевлаштування; робота в міжнародній компанії; професійний розвиток, дружня команда та можливість впливати на вдосконалення процесів у компанії. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами |
Dnipro-M |
здатність до навчання; емпатійність; толерантність; підхід до найемоційнішого співрозмовника; умієте чути та розуміти; володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Старший адміністратор |
Tattoo Lamarch |
відповідальність; дисциплінованість; орієнтація на результат; комунікабельність; |
адміністративна робота; ведення звітності; організація роботи персоналу; запис гостей онлайн та офлайн; уточнення щодо актуальності записів; надання якісного сервісу (кава/кальяни/допомога); ведення соціальних мереж (фото тату/ історії); контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення; пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії; ведення базової звітності. |
конкурентна та своєчасна заробітна плата; швидкий кар'єрний ріст, якому позаздрили б навіть баскетболісти; атмосфера, де open-minded менеджмент — наш стандарт; комфортні умови праці; можливість втілювати свої найшаленіші ідеї; простір для креативу, розвитку та розширення особистих меж; корпоративні поїздки за рахунок компанії |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з розвитку (Департамент клієнтського досвіду) |
Дніпро-М |
відповідальність; уміння аналізувати; емпатичне ставлення до споживача; досвід у сфері аналізу та оптимізації існуючих бізнес-процесів та побудови нових; вміння систематизувати і аналізувати різні джерела інформації; вміння аналізувати великі масиви даних та структуровано презентувати результати; вміння формувати і проводити дослідження; формувати та впроваджувати задачі на основі отриманих результатів досліджень. |
ведення звітності; робота з великим обсягом інформації; робота з іншими типами та джерелами зворотного зв'язку від клієнтів; впровадження різних проєктів (підвищення ефективності процесів, автоматизація, впровадження нових продуктів та послуг); побудова та вдосконалення бізнес-процесів; забезпечення ідеальної якості продуктів та послуг; ведення комунікації з відповідальними в процесі виконання завдань; ведення щотижневої та щомісячної звітності про виконану роботу. |
можливість реалізації найсмішніших рішень та проектів у масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами; можливість карʼєрного зростання; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG та ОККО; корпоративні знижки на товари нашої компанії; тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку; безлімітна кава-брейк, смаколики та фрукти в офісі; графік роботи 09:00—18:00 Пн-Пт (офісний формат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер із закупівель |
ФОП Сидоренко В.В. (інтернет-магазин) |
комунікабельність; користувач ПК; бажання вчитися і розвиватися; користувач 1С; досвід роботи — від 1-х року (продажі, закупівля); вільне володіння ПК: MS Office; навики роботи з програмою 1С; націленість на результат; розуміння запчастин для телефонів — буде перевагою. |
MS Office; робота з базою даних; аналіз продажу; гуртовий продаж; організація логістики; орієнтація на результат; закупівля товарів; закупка товарів у постачальників; дотримання дедлайнів закупівлі; обробка клієнтських запитів; супровід товару, прихід та переміщення на склади компанії для продажу; аналітика продажу товарів; аналіз прайсів постачальників, розвиток нових категорій товарів та покращення умов співпраці з постачальниками; підвищення рентабельності закупівель, знаходження шляхів максимального перекриття дефіциту товару.
|
офіційне працевлаштування; стабільна та конкурентна заробітна плата; для співробітника компанії діють корпоративні знижки; навчання в компанії по всім функціям; підтримка наставника на весь період випробувального терміну; веселі корпоративи, тімбілдінги та святкові заходи, які допомагають нашим співробітникам краще пізнати один одного та зміцнити команду; вихідний на день народження та 3 дні на визначні події(весілля, народження дитини та інше); лікарняні дні (day off) зі збереженням заробітної плати; відпустки зі збереженням 100% від ЗП, незалежно від стажу роботи; читацький клуб та корпоративна бібліотека; зручний графік роботи: Пн-Пт: 09:00—18:00 субота ч\з одну — 09:00—15:00. |
Відправити резюме можна за посиланням. |