Вакансії для студентів і випускників станом на 16.01.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Фахівець роботи з клієнтами |
ТОВ Хоум-Нет |
вільне володіння українською мовою; базові знання англійської для роботи з інтерфейсом; впевненість у користуванні ПК; уважність; бажання допомагати людям; вища освіта або незакінчена вища (фінанси, бухгалтерія чи банківська справа — перевага); відсутність судимості у вас та родичів. |
надання консультацій клієнтам щодо обслуговування банківських карток; підтримка у вирішенні фінансових питань (зокрема, блокування/розблокування карток, перевірка транзакцій тощо); виконання операцій із банківськими картками; внесення даних у CRM-систему. |
графік роботи проекту: з 07:00 до 22:00; робочий графік оператора: 5 робочих днів на тиждень (два вихідних плаваючі); мінімум 6 годин на день, графік на вибір: 07:00—16:00 або 14:00−22:00; не менше 130 годин на місяць; наявність безперебійного живлення, робота в обладнаному укритті; навчання: фіксовано оплачуване, триває 3 тижні (частково самостійне); система оплати: погодинна, залежить від кількості відпрацьованих годин, якості консультацій і виконання KPI; прозора система мотивації та можливість кар'єрного зростання; офіційне працевлаштування; дружній колектив і підтримка на етапі адаптації; гнучкі умови — можливість роботи як на повну, так і на часткову зайнятість. |
Відправити резюме можна за посиланням.
|
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер по роботі з клієнтами банку, оператор call-центру |
Volia Датагруп |
знання української мови; письмова грамотність; уважність до деталей; бажання навчатися та розвиватися у банківській сфері. |
консультування клієнтів по вхідній лінії; дотримуватись правил та стандартів роботи; реєструвати інформацію в базі даних. |
офіційне працевлаштування; оплачуване навчання; відпустки та лікарняні; медичне страхування; 5/2 позмінно (від 6-ти робочих годин); комфортний офіс: зі світлом та теплим чаєм або кавою; стабільна та гідна оплата праці: стабільна ставка+бонуси. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
ІЕлектроніка |
кар’єрність; відповідальність; комунікативність; вміння працювати в команді; самостійність; вміння приймати швидко рішення. |
виконання плану продажу; забезпечення високої якості комунікації з клієнтом; виконання запланованих результатів компанії; робота в CRM-системі. |
стабільний і прозорий рівень доходу; робота в команді кар'єристів; підтримка колег та викладача на період навчання; швидке кар'єрне зростання зі значним збільшенням ЗП; робота в комфортному офісі; зручний графік 5/2, з можливістю звернути вихідні. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Регіональний спеціаліст з продажу мобільних гаджетів та відкриття нових магазинів |
СМАРТШОП ОТАК |
комунікабельність; активність; досвід роботи не обов’язково. |
продаж; відеоспостереження; бажання вчитися і розвиватися; подорожувати по Україні, відкривати нові магазини та розширювати горизонти; стажування нових працівників; забезпечення бездоганного сервісу для клієнтів і допомагати їм обирати найкраще; мотивування наших покупців обирати найкращі брендові товари та послуги. |
найвищі зарплати на ринку; оплачуване стажування з першого дня; почніть кар'єру з приємного бонусу в перший робочий день після успішного стажування; виплати двічі на місяць — завжди вчасно; повна компенсація проїзду та проживання; швидке кар'єрне зростання; ексклюзивні корпоративні знижки на весь асортимент для наших співробітників; захоплюючі конкурси з приголомшливими призами для наших працівників. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Пекар пончиків на власне виробництво |
ТМ Україночка |
відповідальність; уважність; бажання працювати на власному виробництві; важливість до деталей. |
випікання пончиків згідно з рецептами компанії; дотримання стандартів якості та безпеки під час приготування продукції. |
гнучкий графік роботи — 7/7 з 07:00 до 19:00 (14 робочих днів); можливість професійного зростання та навчання; кар'єрні можливості у складі виробничої команди «Україночка, ТМ». |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бармен |
гастро-бар Монтерей |
відповідальність; стресостійкість; креативність; комунікабельність. |
приготування кавових напоїв; приготування коктейлів; контроль залишків; інвентаризація. |
сучасний бар; молодий колектив; здорове харчування; розвезення в межах міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керуючий магазинами |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність; відповідальність; управлінські навички; уміння аналізувати; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи на керівній посаді в роздрібній торгівлі (продовольчі товари); вміння працювати в команді. |
робота з клієнтами; роздрібна торгівля; урегулювання конфліктів; знання стандартів обслуговування; керувати групою магазинів, забезпечуючи високі стандарти обслуговування клієнтів; керувати товарними запасами та асортиментом продукції в магазині; організовувати та контролювати роботу персоналу підпорядкованих магазинів; аналізувати діяльність магазинів та вживати заходів для їх розвитку; брати участь у відкритті нових магазинів. |
офіційне працевлаштування; прозора система розрахунку й виплати заробітної плати; можливість прямо впливати на розмір твого заробітку через ефективність виконання обов’язків; можливість професійного росту, розвитку керівних і комерційних компетенцій;
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер з продажу |
OKKO |
комунікабельність; уміння планувати; цілеспрямованість; не конфліктність; ефективна комунікація. |
MSExcel; MSOffice; підготовка тендерної документації; продаж; публічні виступи; закупівля товарів; робота з клієнтами; залучення нових клієнтів; контроль документообігу; пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерної документації та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та розвиток.
|
Відправити резюме можна за посиланням. |
Спеціаліст з тендерів |
Беліф Agency |
досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання законодавства та нормативної бази у сфері державних закупівель та тендерів; вміння працювати з електронними майданчиками Prozorro, SmartTender та іншими; впевнене володіння комп’ютером (MS Office, електронні таблиці); вміння ефективно комунікувати та вести переговори; орієнтованість на результат та вміння працювати в умовах дедлайнів. |
пошук тендерних можливостей, моніторинг електронних майданчиків (zakupivli.pro, Prozorro, SmartTender тощо); підготовка та подача тендерної документації, участь у тендерах; аналіз вимог тендерів, підготовка документації відповідно до технічних вимог замовника; співпраця з підрозділами компанії для збору необхідної інформації та документів; ведення переговорів із замовниками, уточнення умов тендеру; підготовка звітності за результатами участі в тендерах. |
ми цінуємо наших співробітників та партнерів (орієнтуємось на клієнта); розвиваємось в дусі взаємоповаги та довіри (комунікуємо та адаптовуємось); працюємо про-активно та в дусі підприємництва (відповідальні та стресостійкі); ростемо та розвиваємось (орієнтуємось на результат). |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Вчитель англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любите англійську і володієте нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знаєте, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої навички. |
підготовка до уроку займає 15 хвилин; робота з дому (обов’язково ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний інтернет); всі уроки — 1 на 1 зі студентом; тривалість 1 уроку — 50 хвилин.
|
є готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; вибір графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів; підтримка особистого куратора та менеджера з адаптації; стабильные загрузки — більше не потрібно шукати студентів самостійно; навчання і обмін досвідом з європейськими викладачами та native speakers; ком'юніти з 1000+ вчителів; рейт в рамках ринку + бонуси; |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Помічник кондитера |
Ocake |
|
підготовка до роботи овочів, фруктів, ягід (чищення, нарізання); виготовлення заготовок основ для чізкейків, пирогів і тартів; заварювання начинок, кюлі, кремів; робота з начиненням мафінів, горішків і трубочок згущеним молоком. |
погодинна оплата праці після проходження періоду стажування; робота згідно графіка, робочі зміни 07:00−15:30 з перервами; два вихідних протягом тижня (графік — по домовленості); медична страховка в страховій компанії через пів року роботи; робота в сучасному, обладнаному цеху; чай, кава, вершки для 5-ти хвилинок; оплачувана відпустка; оплачуване стажування; допомога та підтримка команди на всіх етапах роботи. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Офіціант |
New York Street Pizza |
відповідальність; гарний настрій; вміння працювати в команді; бажання працювати; досвід роботи не обов'язковий. |
|
система преміальних ; не продовжуємо зарплату та регулярно видаємо її (видача з/п 2 рази на місяць); позмінний графік 5/5; харчування за рахунок компанії; відвозимо додому в межах міста в кінці робочого дня; надаємо корпоративні знижки; робота в дружньому колективі; робота у найкращій локації міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Бухгалтер |
Autostrada |
вища освіта; досвід роботи на аналогічній посаді; знання чинного бухгалтерського законодавства та ведення електронного документообігу; знання 1С, М.E.Doc, Клієнт-Банк, Word, Excel; уважність; відповідальність в роботі. |
ведення первинної документації: прихідні та видаткові накладні, авансові звіти, ТТН; формування рахунків на оплату; ведення обліку руху продукції (внутрішні переміщення, повернення); формування актів звірки взаєморозрахунків з контрагентами. |
конкурентна зарплата; офіційне працевлаштування та соціальні гарантії; робота у великій соціально відповідальній інфраструктурній компанії, яка фокусується на відбудові україни; дружній колектив; масштабні проєкти. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з адміністративної діяльності |
Kness Group |
Комунікабельність; Відповідальність; середня спеціальна освіта за бухгалтерським напрямком; знання документообігу та процесів з основними засобами; досвід роботи в ERP (буде плюсом ІТ Enterprise, Office); впевнений користувач — 1С, ІТ Enterprise, Office та інші; відповідальність; компетентність; комунікабельність. |
опрацювання та виконання внутрішніх заявок на потребу чи переміщення меблів документальний супровід операцій з оприбуткування; введення в експлуатацію; переміщення; передача в оренду, повернення з оренди; списання, продажу меблів та прирівняних до них основних засобів; проведення інвентаризацій; бути матеріально відповідальною особою по ввіреному напрямку. |
роботу в успішній Компанії, що активно розвивається, створює тренди ринку, є соціально-відповідальною, має відкриту цінність ідей працівників; цікаві проекти в інших країнах; команда, яка створює інновації в найактуальніший галузі; офіційне працевлаштування з дотриманням КЗпП України; конкурентний компенсаційний пакет; вивчення англійської мови; сучасний та комфортний офіс, кухні та зони відпочинку; перспектива професійного розвитку. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з обслуговування клієнтів банку |
АТ Абанк |
ефективна комунікація; знання законодавства України; диплом про повну середньо-спеціальну, неповну вищу або вищу освіту; заклад освіти ii рівня акредитації та вище; досвід роботи в банківській сфері (для нас це є перевагою, проте, сфера обслуговування та продажів теж додасть тобі балів).
|
робота з клієнтами; залучення нових клієнтів; продаж банківських продуктів; залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі; персональне обслуговування клієнтів — власників карток «Зелена»; поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку.
|
офіційне працевлаштування; зарплата завжди вчасно і без затримок; оплачувані 24 дні відпустки; графік роботи: 5/2, ПН — ПТ (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30); можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій ми закриваємо внутрішніми співробітниками); корпоративний коучинг за твоїм запитом; матеріальна допомога у скрутній ситуації. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Адміністратор продуктового магазину |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
відповідальність; організованість; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; знання та розуміння принципів торгівлі та управління магазином; вміння працювати в команді та керувати персоналом. |
управління персоналом; адміністративна робота; роздрібна торгівля; викладка товарів; контроль залишків; управління магазином; інвентаризація; управління та організація роботи магазину згідно зі стандартами компанії; контроль за торговим процесом, включаючи викладку товару, актуальність цінників, наявність акційних позиції та контроль за залишками; забезпечення високої якості обслуговування гостей та вирішення їх запитів та скарг; участь у переобліках. |
графік роботи: 08:00 18:00 (ПН-ПТ); конкурентна заробітна плата та можливість отримувати бонуси за досягнення цілей; можливості для професійного та кар'єрного росту в мережі магазинів; навчання та підтримка від досвідчених фахівців; дружню та динамічна робоча атмосфера. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Кондитер |
Тіп Топ |
відповідальність; випікання; досвід роботи кондитером або пекарем; відповідальність; вміння працювати в команді; бажання збільшити та підвищувати свої знання. |
виготовлення кондитерських виробів; декорування; знання ДСанПіН; виготовлення кондитерських виробів (мусові торти, бісквіти, чизкейки, тістечка, випікання круасанів та ін.); декорування десертів; дотримання правил безпеки та санітарних норм. |
можливості професійного та кар'єрного росту; у роботі використовуєте високоякісні продукти; оплачуване навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Оператор відділення |
Укрпошта |
комунікабельність; відповідальність; клієнтоорієнтованість; професійно-технічна освіта; впевнений користувач пк; досвід роботи з клієнтами вітається;
|
приймати та видавати поштові відправлення; надавати фінансові послуги (прийом комунальних платежів, видача пенсій тощо); презентувати наші продукти та консультувати відвідувачів; бути готовим до вирішення нестандартних запитів наших відвідувачів; підтримувати та розвивати відносини з клієнтами «Укрпошти». |
офіційне працевлаштування у великій компанії, що розвивається; стабільна заробітна плата; премію за виконання планових показників; навчання та професійний розвиток; можливості кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець, фахівчиня відділу впровадження та підтримки WMS-системи |
мультимаркет Аврора |
комунікабельність; проактивність; бажання вчитися і розвиватися; розуміння бізнес-процесів в логістиці та вміння їх аналізувати; досвід роботи хоча б з однією WMS-системою буде перевагою; знання WMS G.O.L.D буде перевагою; аналітичне та логічне мислення; прагнення до навчання. |
налаштування роботи WMS для складу (ів); тестування патчів/нових процесів; забезпечення безперебійної та стабільної роботу системи управління складом G.O.L.D; участь у проектах оптимізації та автоматизації процесів компанії, якщо вони перетинаються з WMS; оперативна підтримка та вирішення складнощів користувачів; навчання нового персоналу роботі в системі, написання та постійна актуалізація інструкцій для працівників складу. |
своєчасна заробітн; плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Фахівець з клієнтської підтримки зі знанням англійської мови |
Aviacontact |
володіння англійською мовою на рівні upper-intermediate; відкритий до спілкування з подорожуючими; впевнений користувач ПК. |
|
гнучкий графік, що дає можливість поєднувати роботу та навчання; навчання за рахунок компанії; можливість вдосконалення іноземних мов; можливість проходження практики для студентів; гідна винагорода за сумлінну роботу; затишна локацію офісу в центрі міста. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Керівник відділу продажу |
ТОВ Френдт |
відповідальність; комунікабельність; ведення переговорів; чесність; ініціативність; наполегливість; адаптивність; професіоналізм; стратегічне мислення; вища освіта (менеджмент, фінанси, економіка — буде перевагою); успішний досвід на аналогічній посаді чи у сфері продажів; індивідуальний підхід до кожного клієнта; маєте розвинені комунікативні навички — успішний досвід ведення переговорів на рівні ТОП-менеджерів; розвинені лідерські, управлінські та організаційні якості для координації роботи команди менеджерів та отримання нею максимального результату; глибокі знання у сфері продаж, фінансів, маркетингу, реклами та психології — і це все Ви вдало застосовуєте в роботі; навички роботи у CRM-системі, впевнено використовуєте Microsoft та Google інструменти. |
ведення CRM; маркетинг; продаж; управління командою; виконання відділом плану продаж; координація роботи відділу: постановка цілей, делегування повноважень, координація процесу, контроль результатів, мотивація команди, комунікація з підрозділами компанії в межах повноважень; участь у розробці стратегії продаж; детальний аналіз показників продаж на постійній основі, своєчасне (а краще завчасне) виявлення негативних тенденцій, швидке реагування на них та застосування ефективних стабілізуючих дій; розвиток співпраці з агрохолдингами: розробка цілей, стратегії, пошук клієнтів/партнерів, проведення переговорів, отримання позитивного результату; виконання інших завдань керівника.
|
стабільна, конкурентна та вчасна оплата праці (рівень оплати визначається індивідуально за результатами співбесіди в залежності від ваших професійних та особистих якостей); професійна та проактивн команд однодумців; можливість самореалізації та професійного розвитку; цікаві складні проекти: інноваційні, сучасні, корисні; комфортний офіс з гарною логістичною розв’язкою. |
Відправити резюме можна за посиланням. |
Менеджер, менеджерка з розвитку торговельної мережі |
мультимаркет Аврора |
досвід успішних переговорів в різних сферах; знаходити нестандартні рішення; комунікативні навички проведення переговорів (як агресивний, так і партнерський стиль) та навички вироблення пропозицій і впровадження їх в практику; амбіційність; проактивність; інтенсивність; стресостійкість; відповідальність; високий рівень само мотивації, самоконтролю; вміння інтенсивно працювати на результат і досягати максимуму; Впевнений користувач ПК; рекомендації з попередніх місць роботи. |
пошук приміщень (згідно вимог компанії) ; ведення переговорів стосовно відкриття магазину; своєчасне укладання договорів оренди на виключно вигідних для компанії умовах; ведення переговорів, пов’язаних з діяльністю магазинів — з орендодавцями та всіма державними інстанціями; своєчасне відкриття/закриття магазинів згідно: плану, терміну та прописаної стандартної інструкції; виконання щомісячного плану з відкриттів об'єктів роздрібної торгівлі, згідно з річним планом розвитку; організація системної роботи з моніторингу нових (діючих) об'єктів в різних регіонах; ведення переговорів з орендодавцями. |
своєчасна заробітн; плата; графік роботи: 3 дні з 08:00 до 19:30, 3 дні з 20:00 до 07:30, 3 вихідних.; офіційне працевлаштування згідно КЗпП з першого робочого дня; гідна оплата праці за результатами роботи; система наставництва та злагоджена командна робота; команда, де твоя думка буде почута та гідно оцінена; участь у цікавих та інноваційних проєктах; лояльне ставлення компанії: велопарковка, доставка обідів, біговий клуб, навчальний центр, корпоративні заходи; корпоративний магазин на території офісу; підтримки — можливість придбати товари зі знижкою до 50%; програма лояльності для співробітників компанії аврора передбачає 15% знижку на покупки в магазинах мереж; навчання та можливість підвищувати кваліфікацію; різноманітні тренінги у внутрішньому навчальному центрі; навчайся, ділись, впроваджуй знання та заощаджуй 100% вартості тренінгів, які компенсує компанія. |
Відправити резюме можна за посиланням. |