Вакансії для студентів і випускників станом на 02.01.2025
Посада |
Підприємство |
Вимоги до кандидатів: |
Посадові обов’язки: |
Умови праці: |
Як податися? |
Працівник закладу ресторанного господарства |
ЛТД, ПІІ МакДональдз Юкрейн |
любов до спілкування; бажання розвиватися та зростати. |
приготування смачних бургерів та іншої продукції компанії; формування замовлення та обслуговування відвідувачів ресторану; підтримання чистоти у ресторані. |
робота в міжнародній компанії; стабільна заробітна плата з виплатою два рази на місяць, або щотижня періодичність виплат обирається самостійно; додатково можна отримати щомісячний та річний бонус; гнучкий графік роботи можливість відпрацьовувати від 5-ти годин у зазначений проміжок часу; офіційне працевлаштування; соціальний пакет згідно КЗпП України оплачувані відпустки, лікарняні, навчальні сесії; знижка на продукцію компанії; різноманітні конкурси та мотиваційні програми; можливість особистого та професійного розвитку: корпоративні тренінги та курси; молода, енергійна та надзвичайно дружна команда; кожен працівник має доступ до платформи піклування про ментальне здоров’я та сесій з психологом; перехід в укриття під час повітряної тривоги із збереженням 100% оплати праці в цей час. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Програміст 1C |
мережа продуктових магазинів Mа́shket |
досвід програмування в 1C8; досвід роботи в керованих формах; досвід створення звітів на СКД; знання прикладної області 1С на рівні, необхідному для взаєморозуміння з колегами; досвід роботи з http сервісами; інтеграції між 1С і іншими обліковими системами; уважність; відповідальність; бажання розвиватися. |
розробка та доопрацювання модулів в конфігураціях BAS:ERP, BAS:роздрібна торгівля |
робота в офісі графік роботи: з 00:09 по 18:00, Пн — Пт |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар-універсал |
Лавінія |
відповідальність; креативність; доброзичливість; бажання вчитися і розвиватися; досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року; креативність та вміння працювати зі свіжими продуктами; орієнтованість на результат; |
приготування страв; дотримання вимог щодо якості та смаку страв; забезпечення чистоти та порядку на кухні; виконання наказів та інструкцій керівництва. |
конкурентна заробітна плата; графік: з 09:00 до 22:00; можливість розвитку та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
МПП Пролісок |
відповідальність; володіння українською мовою на високому рівні; досвід роботи в продажах (бажано в B2B або сільськогосподарському секторі); впевнено працюєте з ПК, офісними програмами та CRM; готові працювати з холодними дзвінками, генерувати нових клієнтів та підтримувати існуючих. |
пошук нових клієнтів; здійснення холодних дзвінків та ведення переговорів; підтримка існуючих клієнтів; консультації з технічних характеристик та умов співпраці; ведення бази клієнтів у CRM та надання щоденних і щомісячних звітів; опрацювання замовлень з онлайн-платформ (Prom.ua, OLX) та контроль правильності доставки; |
висока ставка + відсоток від продажів щомісяця; чіткі і прозорі метрики КПІ; додаткові мотивації за виконання показників; постійне навчання та розвиток: тренінги з продуктів, технік продажу та CRM.; можливість швидкого кар'єрного зростання до керівника відділу продажів; робота з готовою базою клієнтів та підтримка на всіх етапах; оплачувана відпустка та участь у командних проектах. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з підтримки клієнтів |
Dnipro-M |
володіння українською мовою як усно, так і письмово; бажання допомагати клієнтам і проявляти увагу до їх потреб; гнучкість та готовність швидко адаптуватися до змін. |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів; розвиток з командою однодумців. |
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок Wog. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Вчитель англійської мови (онлайн) |
Englishdom |
любите англійську і володієте нею на високому рівні; досвід викладання або репетиторства; знаєте, як привести студента до результату; постійно розвиваєтеся і прокачуєте свої навички. |
підготовка до уроку займає 15 хвилин; робота з дому (обов’язково ПК/ноутбук, гарнітура і стабільний інтернет); всі уроки — 1 на 1 зі студентом; тривалість 1 уроку — 50 хвилин. |
є готова система для навчання (онлайн платформа) — методологія, вправи, автоперевірка домашки; вибір графік роботи (full/part-time, ранок чи вечір, будні чи вихідні); 50% компенсації міжнародної сертифікації викладачів; підтримка особистого куратора та менеджера з адаптації; стабильные загрузки — більше не потрібно шукати студентів самостійно; навчання і обмін досвідом з європейськими викладачами та native speakers; ком'юніти з 1000+ вчителів; рейт в рамках ринку + бонуси; |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Фахівець з бізнес-аналізу (клієнтський досвід) |
Dnipro-M |
відповідальність; уміння аналізувати; клієнтоорієнтованість; емпатичне ставлення до споживача; досвід в сфері аналізу і оптимізації існуючих бізнес-процесів та побудови нових; вміння систематизувати і аналізувати різні джерела інформації; вміння формувати і проводити дослідження; формувати та впроваджувати задачі на основі отриманих результатів досліджень. |
ведення звітності; бізнес-аналіз; виявлення потреб клієнта; робота з різними типами та джерелами зворотного зв’язку від клієнтів; впровадження різних проєктів (підвищення ефективності процесів, автоматизація, впровадження нових продуктів та сервісів). побудова та вдосконалення бізнес процесів; забезпечення ідеальної якості наших продуктів та сервісів; ведення комунікації з відповідальними в процесі виконання задач; ведення щотижневої та щомісячної звітності щодо виконаної роботи.
|
графік роботи 09:00—18:00 Пн-Пт (офісний формат); можливість реалізації найсміливіших рішень та проектів в масштабній компанії; колектив, що заряджає; можливість роботи з міжнародними проектами; можливість карʼєрного зростання; індивідуальну систему знижок в мережі заправок WOG та ОККО; корпоративні знижки на товари нашої компанії; тренінги та бізнес-івенти від нашої Академії Корпоративного Розвитку; безлімітну каву-брейк, смаколики та фрукти в офісі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар з приготування шаурми (Вінницькі Хутори) |
ТОВ Дистриб'юшн Рітейл Компані |
комунікабельність; відповідальність; здатність до навчання; пунктуальність; уважність; хороші комунікативні навички; ввічливість; тактовність; енергійність; робота в команді та на результат; досвід роботи кухарем (буде перевагою); вільне володіння українською мовою. |
приготувати шаурму згідно з технологічних карт; контролювати якість та дотримання термінів придатності товарів; дотримуватись необхідних стандартів; дотримуватися санітарно-гігієнічних норм; приймати товар та брати участь у проведенні переобліку. |
офіційне працевлаштування та всі соціальні гарантії; робота в стабільній компанії, що розвивається; позмінний графік роботи з 08:00 до 20:00, 4/4; стабільну заробітну плату; прозору систему мотивації; комфортні умови роботи; навчання згідно стандартів компанії; можливість кар'єрного зростання від кухаря з приготування шаурми до територіального керуючого. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Товарознавець, бухгалтер (ТЦ "Мегамолл") |
Фокстрот |
цілеспрямованість; інвентаризація; саморозвиток; бажання вчитися і розвиватися; стабільність; |
ведення обліку товарів в магазині; відслідковування руху товару в магазині; контроль на точність та актуальність інформації про наявність товарів на складах та в магазині; внесення пропозицій щодо вдосконалення та оптимізації робочих процесів; організація та проведення інвентаризаційних операцій для визначення фактичної наявності товарів; перевірка відповідності фактичної наявності товарів обліковим даним та виявлення розбіжностей; взаємодія з іншими відділами компанії для вирішення питань, пов'язаних з розбіжностями. |
стабільна та конкурентна заробітна плата; можливості для зростання та підвищення; знижки та корпоративні пільги. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Консультант клієнтської підтримки |
Dnipro-M |
здатність до навчання; активність; емпатійність; толерантність; |
консультація споживачів та надання професійної допомоги та відповіді на запитання через телефону комунікацію; забезпечення високим рівнем обслуговування клієнтів.
|
робота у компанії що розвивається та дружньому колективі, який заряджає, де кожен цінується та підтримується; розвиток з командою однодумців; комфортний офіс, кава-брейки та смаколики; графік роботи 5/2 (плаваючі вихідні) з 08:00 до 20:00 (8 годин робочих + обідня година); конкурентоспроможна заробітна плата та можливість кар'єрного зростання; тренінги та бізнес-івенти від нашої академії корпоративної освіти; можливість роботи з міжнародними проектами (представлені в країнах Європи); крута програма лояльності для працівників; індивідуальна система знижок в мережі заправок WOG. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Кухар |
GastroFamily |
знання ДСанПіН; досвід роботи (бажано).
|
приготування страв; готовність працювати з великою кількістю гостей; дотримання санітарних норм та правил. |
формат дружній щодо наших співробітників та гостей; є бонуси; виплати ЗП два рази на місяць; графік роботи (08:00—20:00 або 11:00—22:30); корпоративне харчування; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бариста |
Coffee Boroda |
привітність до гостей та справжнє бажання спілкуватися з ними; швидкість в роботі; готовність працювати за стандартами та правилами; здатність займатись кількома справами одночасно; любов до чистоти та порядку; бажання працювати та розвиватися в професії бариста; привітність; доссвід роботи (бажано). |
робота з людьми; вивчання рецептури напоїв напам’ять в перші дні стажування. |
потужний колектив з мега крутим підтримуючим керівництвом: поважаємо, цінуємо, чуємо кожного; робота з якісним зерном на сучасному обладнанні; робоче місце в комфортній кав’ярні, де все продумано до дрібниць і створені всі умови для того, щоб працювати було зручно та в задоволення; можливість впливати на свій заробіток. зарплата: ставка + % від каси (15−17 робочих змін); гнучкий позмінний графік роботи: 2/2, 3/3 (за домовленістю з колегою) у будні з 08:00 до 20:00, вихідні з 09:00 до 19:00; премії та бонуси за гарні показники твоєї роботи; знижки на продукцію та напої нашої мережі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Менеджер з продажу |
ОККО |
комунікабельність; уміння планувати; цілеспрямованість; не конфліктність; ефективна комунікація. |
MS Excel; MS Office; підготовка тендерної документації; продаж; публічні виступи; закупівля товарів; робота з клієнтами; залучення нових клієнтів; контроль документообігу; пошук та залучення корпоративних клієнтів; поточне обслуговування клієнтів; контроль і супроводження документообігу; підготовка тендерної документації та участь у тендерних закупівлях; робота з обліковими програмами. |
оплачувана відпустка (24 дні в рік) та лікарняні; безкоштовне медичне страхування для кожного працівника (купівля ліків, лабораторні дослідження, медогляди, амбулаторна допомога та ін.); підтримка та розвиток. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
лабораторія Глобал Тест |
комунікабельність; відповідальність; робота з клієнтами; грамотна усна та письмова мова; уміння працювати в режимі багатозадачності.
|
облік витратних матеріалів; консультування клієнтів щодо послуг, які надає компанія; внесення інформації до комп'ютерних систем; проведення операцій оплачуються за допомогою фіскальних реєстраторів; управлінні чергою; реєстрації та сортування біологічного матеріалу; здійсення обліковх витратних матеріалів. |
офіційна робота в професійному колективі, де всі поважають та допомагають один одному; стабільна заробітна плата; можливість кар'єрного зростання; пакет соціальних гарантій; професійний розвиток в галузі медицини, комп'ютерних технологій та комунікативних навичок; Пн.-Пт.: 07:30 — 16:00; Сб (1 раз на 2 тижні): 07:30 — 13:00. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Бухгалтер |
ООО Рошен-Кондитер |
знання бухгалтерських програм; знання податкового законодавства; відповідальність; уважність; вища освіта з бухгалтерського обліку, фінансів або економіки; 1 рік досвіду роботи на аналогічній посаді; глибокі знання податкового та фінансового законодавства; вміння працювати з бухгалтерськими програмами; висока важливість до деталей; відповідальності; вміння працювати в команді та виконувати завдання в рядок. |
ведення бухгалтерського обліку; ведення документації; ведення первинної бухгалтерської документації; нарахування зарплати; контроль дебіторської заборгованості; контроль кредиторської незаборгованості. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор |
суши-бар Real Roll |
відповідальність; знання касової дисципліни.
|
адміністративна робота; робота з клієнтами; готування суші; організація доставки замовлень; координація з кур'єрами та забезпечення своєчасної доставки; забезпечення високого рівня обслуговування та задоволеності клієнтів. |
безкоштовні обіди; гнучкий графік роботи: з 09:30 до 21:30, позмінно; дружній колектив та комфортні умови праці; можливість професійного зростання та розвитку кар'єри. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Піцайоло |
суши-бар Real Roll |
відповідальність; уважність; бажання вчитися і розвиватися; вміння працювати в команді; працювати швидко та ефективно. |
підготовка і приготування страв за рецептами компанії; робота з продуктами та інструментами гастрономічного обладнання; забезпечення високої якості та естетики подачі страв; дотримання стандартів гігієни та безпеки праці. |
своєчаса виплата заробітної плати; графік роботи: 4/3, 5/2 з 09:30 до 21:30; з/п за зміну (в залежності від досвіду); безкоштовні обіди за рахунок компанії; корпоративна знижка та бонуси для працівників; премія за кожного друга, якого привів до нас; можливість кар'єрного росту та навчання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Безпосередній керівник |
Золота Щука |
комунікабельність; активність; уважність; клієнтоорієнтованість; творчий підхід; відмінні навички письмового спілкування; досвід роботи з клієнтами буде перевагою. |
робота з клієнтами; ведення переписки з клієнтами в Direct Instagram; консультування клієнтів щодо товарів/послуг, ціни, умов доставки; взаємодія з командою для оперативного відповіді запитів клієнтів; робота з відгуками та коментарями користувачів; вміння працювати з соціальними мережами, зокрема Instagram; вміння швидко реагувати та вирішувати проблеми. |
оплата результату; нагородження фінансово за виконання плану, якісну роботу та здійснену кількість обертів компанії; дружня робоча атмосфера; можливість професійного росту та настройка процесу під собою; конкурентна заробітна плата; підтримка та навчання на початковому етапі; можливість реалізувати творчі ідеї та підходи в роботу. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Викладач англійської |
ФОП Федоренко О.О. |
наполегливість; викладання; робота в команді; креативність; любов до дітей; позитивне мислення. |
проведення занять англійської мови відповідно до навчальної програми; вміння працювати з іншими віковими групами; створення дружньої та позитивної атмосфери на заняттях. |
гідний рівень доходу; офіційне працевлаштування; стабільні навантаження; комфортне робоче місце і зручне місцерозташування навчального закладу; постійний розвиток та підвищення професійних навичок та знань; робота в дружньому та командному колективі. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор торговельної залі |
ТМ Україночка |
досвід роботи (бажано); відповідальність; порядність; уважність; стресостійкість. |
контроль порядку, дисципліни по об'єкту; робота з пультом охорони; вживання заходів із запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій. |
гідна та стабільна заробітна плата; гнучкий графік роботи — (2/2); дружній колектив; безкоштовне корпоративне навчання; можливість професійного та кар'єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Юрисконсульт |
ТОВ Хоум-Нет |
вища юридична освіта; досвід роботи; обов'язкова наявність адвокатського посвідчення; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знаєння діючого законодавства у сфері публічних закупівель; досвід участі у судових процесах та складанні професійних процесуальних документів. |
підготовка пропозицій, документів та участь в публічних закупівлях Prozorro, повний супровід закупівлі, оскарження рішень закупівлі, контроль за успішним виконанням закупівлі; захист та представництво компанії в судах різних інстанцій; ведення претензійно-позовної роботи; підготовка та своєчасне направлення відповідей на запити та інші звернення контролюючих, державних та інших адміністративних органів; розробка, аналіз та погодження договорів, усіх його етапів, регулювання розбіжностей за умовами договору; підписання, реєстрації, обліку, зберігання та контролю за виконанням усіх зобов'язань сторінка за договорами; знання основних галузей цивільного, адміністративного та господарського права; знаєння діючого законодавства у сфері публічних закупівель. |
конкурентна та стабільна плата; соціальні гарантії; супровід наставника/ментора; корпоративне навчання, тренінги, командні заходи; можливість професійного та кар’єрного зростання. |
Відправити резюме можна за посиланням: |
Адміністратор ресторану |
Червоний цепелін |
комунікабельність; відповідальність; адміністративна робота; бажання вчитися і розвиватися; стресостійкість не конфліктність. |
проведення касових операцій; ведення звітності; прийом та обробка замовлень; координація роботи персоналу; ведення каси та звітність; вирішення конфліктних ситуацій. |
|
Відправити резюме можна за посиланням: |